Працюємо без вихідних. Доставка безкоштовно при оформленні замовлення через корзину сайту на товари від 8000 грн, окрім великогабаритних товарів. Слава Україні! Слава Героям! Слава ЗСУ!

 

Умови гарантійного зобов'язання та сервісного обслуговування

Гарантія та сервіс

Купуючи товар в нашому магазині trapik.ua, ви купуєте сантехніку світових виробників з усіма гарантійними зобов'язаннями! Гарантійним обслуговуванням є безкоштовне усунення недоліків продукції, що виникли з вини виробника, за умови дотримання правил монтажу, зберігання та експлуатації, що встановлюються виробником. Термін гарантійного обслуговування становить від 1 до пожиттєвого, в залежності від моделі виробу. Все гарантійне та післягарантійне обслуговування товарів, проводиться сервісним центром.

Важливо: гарантійний талон є єдиним документом, який підтверджує право на гарантійний ремонт і обслуговування придбаного Вами обладнання. Без пред'явлення даного документа ваші претензії не приймаються. При втраті гарантійного талона, дублікат - не видається.
Безкоштовний гарантійний ремонт здійснюється тільки, якщо виріб буде визнано несправним через заводського дефекту, і тільки протягом терміну, зазначеного в гарантійному талоні.
Серійний номер і модель виробу повинні відповідати зазначеним в гарантійному талоні. При зверненні в сервісний центр покупець зобов'язаний вказати на характер і прояв несправності, при необхідності додати фотографії товару. Термін перевірки товару - до 7 днів. Термін експертизи в разі необхідності - до 20 днів. Термін заміни товару неналежної якості або усунення несправності до 20 днів (при відсутності необхідного товару на складі - до 1 місяця).

Гарантійні зобов'язання анулюються, якщо:

- серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, позначеним в гарантійному талоні;
- вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника та норм техніки безпеки;
- дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеної в керівництві по експлуатації;
- виріб пошкоджено або вийшло з ладу у зв'язку з порушенням правил і умов монтажу, експлуатації, зберігання і транспортування;
- обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових факторів та інших ситуацій, що не залежать від продавця;
- виріб має виражені механічні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;
- виникло пошкодження, викликане попаданням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
- дефекти викликані використанням миючих засобів, які не відповідають вимогам експлуатації.

Обмін товару або грошове відшкодування
Ви можете відмовитися або обміняти поставлений нами товар у разі, якщо він не відповідає тому, що ви замовляли. Товар може бути повернутий безпосередньо в момент доставки. До повернення товар приймається в своїй оригінальній упаковці з супроводжуючими документами. Якщо у вас є будь-які питання, будь ласка, зв'яжіться з нашим відділом обслуговування.